dimecres, 13 d’octubre del 2010

EL INTERNADO!!!=)

Chicos hago hoy las dos actualizaciones y asi m lo quito de encima..esque en casa no me acuerdo...!jajaja
Va que me la voy a currar y todo...
Esta noche hacen el internado, todos enganchados viendo la tele!jajaja
es el ultimo capitulo y haber quien muere...aber como acaba!jajaja
ale os dejo una foto de los MAZIZORROOS!!!

besitooos
HOLA!!!

q tal guapos???como ha ido el puente??
supongo q de _ _ _ _ MADRE no???

ale 1besikoo!!!

dimarts, 5 d’octubre del 2010

RUTINA!!!

HOLA!!!!q ta todo?
q explicaiiis¿?aqi en clase de informatica que hay que actualizar esto...
espero que todo biiien!jajajaja
1beso a todoooos
osquierooo babyyys(LL)






dimecres, 22 de setembre del 2010

LES FESTES DE SANTA TECLA!!!!

Ja es setembre i ja han començat les FESTES DE SANTA TECLA!!!
desde fa dies i fins el dia 24 continuen les festes populars de Tarragona; aquests any s'han proclamat festes de interes nacional.
Han vingut grups de música coneguts, la baixada l'aliga...però avui és el dia important; comencen la cercavila amb tot el seguici popular: besties de foc, diables, gegants, caps grossos, castells...i despés tothom de festa qui més pugui aguntar tota la nit amb un barrilet i unes mamadetes de més!!!
FESTA,FESTA I FESTA I SOBRETOT MOLTA,MOLTA,MOLTA DIVERSIO!!!!
bones festes a tots i VISCA SANTA TECLA I TARRAGONA!!!!